Company Logo

Bezpieczna droga do szkoły

           16 września uczniowie klas I – IV brali udział w zajęciach prowadzonych przez panów policjantów. Zajęcia dotyczyły bezpiecznej drogi do szkoły. Uczniowie klas pierwszych otrzymali kilka informacji dotyczących postępowania w przypadku zaczepiania przez ludzi obcych, zaczepek rówieśników i starszych kolegów ze szkoły. Bardzo przydatne dla uczniów dojeżdżających były informacje dotyczące przewożenia ich w odpowiednich siedziskach.

Życzymy naszym uczniom bezpiecznej drogi do szkoły!

 

Czytaj więcej...

ANONIMOWA SKRZYNKA NA SYGNAŁY

 

Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!


Przy wejściu do Szkoły Podstawowej w Młynarach  zgodnie z  pismem Ministra Edukacji Narodowej dot. zwiększenia bezpieczeństwa dzieci na terenie szkoły istnieje tzw. ANONIMOWA SKRZYNKA NA SYGNAŁY.

Można wrzucać do niej wszelkie informacje, które są ważne dla bezpieczeństwa. Formuła skrzynki daje Państwu i Wam, Drodzy Uczniowie, gwarancję pełnej anonimowości i może się przyczynić do zwiększenia bezpieczeństwa w naszej szkole.

Zachęcamy Państwa również do zapoznania się z materiałami dotyczącymi bezpieczeństwa na następujących stronach internetowych:
https://bezpiecznaszkola.men.gov.pl/tematy/materialy-dydaktyczne/informacje/

https://www.ore.edu.pl/2015/06/procedury-interwencyjne-w-szkole-materialy-do-pobrania/

https://bezpiecznaszkola.men.gov.pl/

Skład Rady Rodziców 2019/2020

Rada Rodziców SP w Młynarach

2019/2020

Magdalena Lichołat – przewodnicząca

Elżbieta Goryszewska – zastępca przewodniczącej

Monika Grynhagel – skarbnik

Katarzyna Abramowicz – sekretarz

Barbara Balicka

Aleksandra Bukin

Emilia Gadomska

Piotr Jurkowski

Anna Kołodziej-Rabiczko

Monika Król

Krystyna Skrzypek

Izabela Walczak

Natalia Grzegorzak-Wieliczko

Egzamin ósmoklasisty

Szanowni Rodzice i Uczniowie!
Przekazujemy Wam  wstępne informacje dotyczące egzaminu ósmoklasisty.

Egzamin ósmoklasisty odbędzie się w dniach: 21 kwietnia 2020r.- język polski,  godz. 9:00, 
22 kwietnia 2020r.- matematyka, godz. 9:00, 23 kwietnia 2020r.- język obcy, godz. 9:00.

Do 30 września 2019r. należy dokonać na piśmie wyboru języka obcego.

Wyniki egzaminów będą znane  19 czerwca 2020r. a zaświadczenia zdający otrzymają 
26 czerwca 2020r.

Egzamin może być dostosowany do uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych,
a są to uczniowie:

Czytaj więcej...

12 września 2019r.-zebrania z Rodzicami

Serdecznie zapraszamy Rodziców na pierwsze w tym roku spotkania z wychowawcami. Zebrania odbędą się 12 września 2019r. według następującego harmonogramu:

-klasy I- godz.15:15;

- kl. II-III- godz. 15:30;

- kl. V-VIII- godz. 16:00. Po zebraniach z wychowawcami o godz. 17:00 odbędzie się spotkanie szkolnej Rady Rodziców.

Serdecznie zapraszamy!

Dożywianie

W dniu 9 września 2019r. rozpoczęło się dożywanie dla uczniów naszej szkoły. Chętnych uczniów do spożywania ciepłych posiłków zapraszamy do zgłaszania się w sekretariacie szkoły lub pod numerem tel. 55-249-08-72. Koszt obiadu za dzień wynosi 5 zł, płatne również w sekretariacie szkoły do 10 każdego miesiąca. Obiady są w postaci drugich dań.  Uczniowie kl. I-VI otrzymują obiady o godz.10:30, natomiast uczniowie kl. VII-VIII o godz. 11:30.

Zapraszamy i smacznego!

"Odpoczywaj na wsi"

Zapraszamy do udziału w pierwszym konkursie plastycznym !!!!!!

 

HASŁO  KONKURSU:   Odpoczywaj na wsi

 

Cele konkursu:

 

1) promowanie wśród uczniów wypoczynku na polskiej wsi, w szczególności z uwzględnieniem walorów naturalnych, dziedzictwa kulturowego i kulinarnego oraz różnorodności przyrodniczej obszarów wiejskich;

 2)   kreowanie wizerunku obszarów wiejskich jako turystycznego rynku oferującego zróżnicowane i całoroczne atrakcje;

  3)   popularyzacja twórczości plastycznej dzieci i młodzieży.

 Uczestnicy konkursu

 Uczniowie szkół podstawowych w następujących kategoriach wiekowych:

 1)   I grupa – klasy 0 - III szkoły podstawowej;

 2)   II grupa – klasy IV - VIII szkoły podstawowej.

 Zadanie konkursowe

 wykonanie indywidualnej pracy plastycznej w formacie A 3 w dowolnej technice (np. rysunek, malarstwo, grafika) na temat wypoczynku na polskiej wsi, w szczególności z uwzględnieniem walorów naturalnych, dziedzictwa kulturowego i kulinarnego oraz różnorodności przyrodniczej obszarów wiejskich.

 Konkurs przebiega w trzech etapach:

 1) szkolnym;

 2) wojewódzkim;

 3) ogólnopolskim.

 Kryteria oceny

 1)   zgodność tematyki konkursu i jej trafne przedstawienie (max. 4 pkt);

 2)   walory artystyczne pracy i użycie środków wyrazu artystycznego (max. 3 pkt);

 3)   oryginalność i pomysłowość w zobrazowaniu przesłania konkursu (max. 3 pkt).

 

TERMIN: 16.09.2019 !!!!!!

                                                          SZCZEGÓŁY: Agnieszka Socha 

 

 

 

Zapraszamy do udziału w projekcie "SZKOLNA PRACOWNIA SUKCESU II"

Od 2 września 2019 rozpoczęła się rekrutacja uczestników do projektu: "Szkolna Pracownia Sukcesu II" realizowanego przez Szkołę Podstawową w Młynarach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zapraszamy wszystkich chętnych do zapoznania się z zasadami uczestnictwa w projekcie i złożenia formularza uczestnictwa. Wszelkie informacje związane z rekrutacją oraz zasadami uczestnictwa zawarte są w Regulaminie Projektu. Można uzyskać je również w Biurze Projektu, które mieści się w sekretariacie szkoły. Szczegółowych informacji udziela p. Agnieszka Socha.

W ramach realizacji projektu w roku szkolnym 2019/2020 realizowane będą następujące zajęcia pozalekcyjne:

  1. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego dla uczniów wszystkich klas szkoły (jedna grupa na poziomie rocznika). Prowadzący zajęcia: panie Edyta Wasiluk-Jarosz, Katarzyna Jankowska, Marta Matak, Beata Dusza.
  2. Zajęcia rozwijające przyrodnicze dla uczniów klas I-VI (jedna grupa na poziomie rocznika). Prowadzący zajęcia: panie Edyta Rożak, Wioletta Kisiel, Izabela Guzicz i Irena Afranowicz
  3. Zajęcia Terapia pedagogiczna dysleksji dla uczniów klas IV-VIII (trzy grupy). Prowadzący zajęcia: panie Urszula Białobrzeska, Justyna Czubak
  4. Konsultacje dla rodziców w zakresie terapii pedagogicznej dysleksji – 1h/miesiąc – prowadzący: Urszula Białobrzeska i Justyna Czubak
  5. Zajęcia socjoterapeutyczne: uczniowie klas IV-VIII (dwie grupy). Prowadzący zajęcia: Małgorzata Kosińska
  6. Zajęcia dla rodziców w zakresie radzenia sobie z problemami  (dwie grupy). Prowadzący zajęcia: Małgorzata Kosińska
  7. Szkolny Ośrodek Kariery SzOK dla uczniów klas VII-VIII. W ramach SzOK-u: wizyty zawodoznawcze
    w zakładach pracy, wyjazdy na targi szkół średnich, indywidualne i grupowe spotkania z doradcą zawodowym.
  8. Zajęcia „Realizujemy projekty” dla uczniów klas VII-VIII:
    1. Zajęcia biologiczno-chemiczne (jedna grupa), prowadzący zajęcia: Izabela Guzicz
    2. Zajęcia geograficzno-fizyczne (jedna grupa), prowadzący zajęcia: Wiesława Hulanicka
    3. Zajęcia historyczne (jedna grupa), prowadzący zajęcia: Justyna Czubak
    4. Zajęcia dziennikarskie (jedna grupa), prowadzący zajęcia: Urszula Białobrzeska
    5. Zajęcia Informatyczne (jedna grupa), prowadzący zajęcia: Jan Radziszewski
Dzisiaj jest 15 grudnia 2019 Imieniny obchodzą:
Nina, Celina, Walerian

eDziennik

Logowanie



Odwiedza nas 31 gości oraz 0 użytkowników.


(c) 2011-2012 Zespół Szkół Młynary