Company Logo

Skład Rady Rodziców 2023/2024

W roku szkolnym 2023/2024  członkami prezydium Rady Rodziców zostali:

  1. Katarzyna Rucińska – przewodnicząca RR
  2. Alicja Zinkiewicz – zastępca przewodniczącej RR
  3. Izabela Binkiewicz – sekretarz
  4. Paweł Kierzkowski - skarbnik

WPŁATY NA RADĘ RODZICÓW

Każdy rodzic może samodzielnie dokonać wpłaty na rzecz Rady Rodziców przelewając pieniądze na konto:

97 8303 0006 0030 0305 8440 0001

Składka w roku szkolnym 2023/2024 wynosi 50zł. Jest to kwota "od rodziny" niezależnie od liczby dzieci uczęszczających do szkoły.

Pieniędzmi zgromadzonymi na koncie zarządza Rada Rodziców.

SKŁADKI 2022-2023

Każdy rodzic może samodzielnie dokonać wpłaty na rzecz Rady Rodziców, przelewając pieniądze na konto:

97 8303 0006 0030 0305 8440 0001

Składka w roku szkolnym 2022-2023 wynosi 50zł. Jest to kwota "od rodziny" niezależnie od liczby dzieci uczęszczających do szkoły.

Można również wpłacać w sekretariacie szkoły.

Pieniędzmi zgromadzonymi na koncie zarządza Rada Rodziców.

RADA RODZICÓW 2022-2023

PREZYDIUM RADY RODZICÓW W ROKU 2022-2023

Przewodnicząca -Magdalena Lichołat

Zastępca - Justyna Falkowska

Skarbnik-  Monika Grynhagel

Sekretarz- Alicja Zienkiewicz

WPŁATY NA RZECZ RADY RODZICÓW

Każdy rodzic może samodzielnie dokonać wpłaty na rzecz Rady Rodziców przelewając pieniądze na konto:

97 8303 0006 0030 0305 8440 0001

Składka w roku szkolnym 2020-2021 wynosi 50zł. Jest to kwota "od rodziny" niezależnie od liczby dzieci uczęszczających do szkoły.

Pieniędzmi zgromadzonymi na koncie zarządza Rada Rodziców.

SKŁAD RADY RODZICÓW 2020-2021

 

17 września 2020r. odbyło się spotkanie rady rodziców.

Wyniki wyborów:

PRZEWODNICZĄCA

Magdalena Lichołat        VI B

ZASTĘPCA PRZWODNICZĄCEJ

Alicja Zienkiewicz             I B

SKARBNIK

Katarzyna Rucińska         IV A

SEKRETARZ

Anna Kołodziej-Rabiczko              V A

 

POZOSTALI CZŁONKOWIE RADY RODZICÓW:

Aleksandra Sarnecka      I A

Katarzyna Czaplińska      II A

Ewa Smolarek    II B

Ewa Łukaszewicz             III A

Marcin Pyl          VIIA

Dorota Szeksztełło           VII B

Monika Król       VIIIA

Barbara Balicka VIIIB

 

 Dziękujemy za zaangażowanie!

Skład Rady Rodziców 2019/2020

Rada Rodziców SP w Młynarach

2019/2020

Magdalena Lichołat – przewodnicząca

Elżbieta Goryszewska – zastępca przewodniczącej

Monika Grynhagel – skarbnik

Katarzyna Abramowicz – sekretarz

Barbara Balicka

Aleksandra Bukin

Emilia Gadomska

Piotr Jurkowski

Anna Kołodziej-Rabiczko

Monika Król

Krystyna Skrzypek

Izabela Walczak

Natalia Grzegorzak-Wieliczko

Sprawozdanie finansowe Rady Rodziców za rok szkolny 2015/2016

ROK SZKOLNY 2015/2016

 

Pozostało z roku szkolnego 2014/2015                  686,04

 

DOCHODY:

  • Składki rodziców                                     3.905,-           
  • Dochód z wieczornicy filmowej                    131,-
  • Dochód z wyprzedaży garażowej                 463,-
  • Prowizja INTERRISK                              3.033,60
  • Darowizna AGRI – MAG                           500,-
  • Darowizna Zakład Utylizacji Odpadów   1.000,-
  • Wpłata – dochód z balu                           1.412,62     
  • Darowizna P.Szablińska                             220,-
  • Darowizna p. Sosnowscy                            320,-
  • Darowizna p.Kościelscy                              680,-
  • Darowizna p. Zienkiewiczowie                    720,-
  • Odsetki                                                            0,22

                                                               ________________

                                                                         12.385,44

WYDATKI:

  • Zakup książek na nagrody                                             1.521,10
  • Zakup dyplomów i okładek dla absolwentów            486,88
  • Pączki na zabawę choinkową                                      235,02
  • Nagrody za Konkursy                                                   1.032,36
  • Materiały do remontu harcówki                                  147,-
  • Ognisko dla uczniów i rodziców                                 136,89
  • Nagrody w konkursie walentynkowym                      294,81
  • Nagrody dla najlepszych uczniów                                3.049,-
  • Wypłata dla klas                                                           1.282,92
  • Wiązanki okolicznościowe                                        160,-
  • Wydruk plakatów na bal                                          390,-
  • Papier na zaproszenia na bal                                      32,99
  • Wypłata na organizację balu                                        2.700,-
  • Wynagrodzenie za prowadzenie księgowości  RR     345,78
  • Opłaty bankowe, podatek                                           30,06

                                                                                       _______________

                                                                                               11.844,81

 

                                                                   Pozostało: 1226,67

 

Rozliczenie zabawy

 

Dochody:

 

- sprzedaż biletów                                         7.600,-

 

- dochód z balu                                             3252,62

 

- wpłata – zysk z konkursów,                       1312,62
   skrzynki, darowizny                               ---------------------------
                                                                        12.165,24
Wydatki:
- plakaty                                                       392,50
- papier na zaproszenia                                      35,49
- zespół, pokaz barmański,Konsumpcja,                                                                        pokaz taneczny,dekoracja światłem                10.200,-


                                                                     --------------------------
                                                                        10.627,99                  
dochód z zabawy:   1.537,25

 

Dzisiaj jest 19 marca 2024 Imieniny obchodzą:
Józef, Bogdan, Marek

eDziennik

Logowanie



Odwiedza nas 6 gości oraz 1 użytkownik.


(c) 2011-2012 Zespół Szkół Młynary